Circulati, Va Rog!

Martie 15, 2009

Parteneri

ADU – Asociatia pentru Dezvoltare Urbana – sprijinim oamenii de bun-simt creand proiecte  care-i pun in evidenta si ii dau ca exemplu.

FRAVA – Fundatia Romana pentru Asistarea Victimelor Accidentelor (din Timisoara)

SCOALA DE SOFERI-SUPER-OK BISTRITA http://www.super-ok.ro/
pentru blogg

Talk show subiecte
http://www.facebook.com/radiorefreshmusic

Avocat TV
http://www.avocat-tv.ro/

Cabinet Stomatologic

Cabinet Stomatologic

DIRECTIA RUTIERA
http://www.politiaromana.ro/dpr/

RADAR DE MEDIA
http://www.radardemedia.ro/

57 comentarii »

  1. De ce nu mediatizati mai mult problema accidentelor, poate ca pana la urma autoritatile vor lua masuri radicale! Cum este posibil sa moara atatia oameni nevinovati? Sper sa faceti cat mai multe lucruri frumoase pentru AVAC.

    Comentariu de Livia l. — Octombrie 7, 2009 @ 12:41 pm | Răspunde

  2. De ce nu va ocupati si de cazurile cu deraierea trenurilor? Ce naiba se intampla cu atatea accidente pe calea ferata?

    Comentariu de Ionut — Noiembrie 2, 2009 @ 11:12 am | Răspunde

  3. nu ai avut altceva mai bun de facut?

    Comentariu de ALELUIA — Noiembrie 5, 2009 @ 5:01 pm | Răspunde

  4. Felicitari firmei VESTA pentru sprijinul pe care il ofera de atatia ani asociatiei victimelor accidentelor de circulatie.

    Comentariu de Lili — Noiembrie 13, 2009 @ 8:32 am | Răspunde

  5. de ce nu faci alte lucruri decat sa te gandesti la atatea accidente si la atatea vieti pierdute? eu te admir pentru ce ai scris! dar pt varsta ta ar trebui sa te gandesti la chestii potrivite pt tn. totusi felicitari!

    Comentariu de mihaela — Noiembrie 19, 2009 @ 7:42 pm | Răspunde

  6. UN AN NOU CAT MAI REUSIT! AF

    Comentariu de circulativarog — Decembrie 30, 2009 @ 12:29 pm | Răspunde

  7. ce tare, politia nu are cauciucuri de iarna, nu au buget pentru a doata masinile pentru iarna. Da unde dracu se duc banii daca nici macar pentru politie nu sunt bani. Mai ridicam pretentii ca de ce nu vine politia repede la locul accidentului sau la orice alta interventie. Li s-a taita si din salarii bietilor agenti. Trebuie sa fim alaturi de politisti si sa primeasca parale ca sa incalte masinile ca altfel o sa le inghete picioarele.

    Comentariu de tare rau — Ianuarie 5, 2010 @ 1:31 pm | Răspunde

  8. Sa si ia politia cauciucuri de iarna din banii care sunt stransi de la aia carora li se ridica masinile in special in sectorul 6. Politia este sclava primariilor. Ei ridica masinile si nu se aleg cu niciun sfant la buget. Asa le trebuie, sa nu mai ridice masini. Ca si politia este de vina. Rusine!

    Comentariu de Marin — Ianuarie 20, 2010 @ 12:12 pm | Răspunde

  9. Le-as taia politistilor cate 10 la suta din salariu pentru fiecare masina ridicata/ Ce naiba, ei ridica de pe prima banda. Asta e talharie ce fac astia.

    Comentariu de Rusu — Ianuarie 22, 2010 @ 10:52 am | Răspunde

  10. ASOCIATIA VICTIMELOR ACCIDENTELOR DE CIRCULATIE (AVAC) va roaga sa sustineti si sa promovati HOTARAREA Consiliului Local al comunei SUSANI, judetul VALCEA (Primar GH. Staiu – telefon -0250764234) din 22 ianuarie 2010 pentru ajutorarea victimelor cutremurelor, sub sloganul –« DATI UN LEU PENTRU HAITIENI ». Actiunea este agreata de UNICEF.

    Cei peste 4000 de cetateni ai comunei SUSANI au donat cu mult peste 4.000 lei.

    Cu multumiri !

    Presedinte AVAC,

    Prof. Marian Nedelescu

    Comentariu de jj — Ianuarie 26, 2010 @ 2:12 pm | Răspunde

  11. UN AN NOU CAT MAI REUSIT

    Comentariu de Petruta — Martie 19, 2010 @ 11:33 am | Răspunde

  12. ma deranjeaza politia k miau dat amenda

    Comentariu de Petruta — Martie 19, 2010 @ 11:40 am | Răspunde

  13. ce bn ca ai facut siteu asa ca o sa fie mai atenti pietoni si autofehiculele nota 10*

    Comentariu de Andrei — Martie 24, 2010 @ 12:45 pm | Răspunde

  14. 13.ce bn ca ai facut siteu asa ca o sa fie mai atenti pietoni si autofehiculele nota 10*

    Comentariu de Andrei — Martie 24, 2010 @ 12:48 pm | Răspunde

  15. tare site-ul… bv…🙂

    Comentariu de Larisa — Aprilie 6, 2010 @ 6:13 pm | Răspunde

  16. bravo!felicitari,esti tare!tine-o tot asa!:-*

    Comentariu de geanina — Mai 21, 2010 @ 8:19 pm | Răspunde

  17. Ce mai face AVAC? vreo actiune ceva? Poate ma chemi si pe mine Claudiu.

    Comentariu de irina — Mai 26, 2010 @ 2:10 pm | Răspunde

  18. FELICITARI…SUPER BUN SITE-UL SI NU LUA IN SEAMA COMENTARIILE UNOR PERSOANE RAUTACIOASE SI MAI ALES NEGLIJENTE…TINE-O TOT ASA…TE PUP:*!!!

    Comentariu de ADRIANA-FLORENTINA — Iunie 5, 2010 @ 4:56 pm | Răspunde

  19. bun imi place,interesant rau bv claudiu!!!!!felicitarile mele

    Comentariu de simona — Iunie 27, 2010 @ 10:15 pm | Răspunde

  20. super tare ami place si pot sa zic ca ai fff mare dreptate

    Comentariu de nazarcu liliana — Iunie 28, 2010 @ 6:34 am | Răspunde

  21. Bine ca s-a dublat impozitul la masinile care au peste 2000 de centimetri cubi. Astia cred ca o sa mai platim vreun impozit? Eu am o masina din 93 care are un motor de 3000 cm cubi. Nu o sa am de unde plati atatia bani la impozit. Daca il lasa asa, o sa-l platesc la timp, asa am facut in fiecare an.

    Comentariu de solziuuc — Iulie 1, 2010 @ 10:06 am | Răspunde

  22. Imi place!
    Foarte bine gandita si expusa problema,o tema interesanta care ar trebui dezbatuta in mod special cu tineri soferi.
    Tin sa te felicit si sa te incuraje sa mergi mai departe poate asa vom ajunge sa ne tregem un semnal de alarma si sa constientizam gravitatea probleme pe care o tratam cu superficialitate!
    Felicitari inca o data si tine-o tot asa!

    Comentariu de cristina — Iulie 2, 2010 @ 11:47 am | Răspunde

  23. Draga Claudiu, ai vazut ca soferii au distrus majoritatea separatoarelor de trafic din Bucuresti? Asta e romanul, distruge tot, nu ai ce-i face.

    Comentariu de trica — Iulie 5, 2010 @ 5:36 am | Răspunde

  24. Felicitari…..tine-o tot asa!!!putini care scriu asa carti

    Comentariu de mihaela — Iulie 31, 2010 @ 9:47 am | Răspunde

  25. Ce bine ca exista si organizarii care lupta pentru prevenirea accidentelor rutiere.

    Comentariu de Crisstinaa — August 10, 2010 @ 1:25 pm | Răspunde

  26. cati membri are avac?

    Comentariu de gentiana — August 14, 2010 @ 8:54 am | Răspunde

  27. Mai „dulcelule”, nu mai pune la suflet ce spun jegosii care vorbesc urat de AVAC.
    Despre cartea ta ce sa mai scriu. A salvat multe vieti. Si pe a mea daca te incalzeste cu ceva.

    Comentariu de doinaU — August 21, 2010 @ 6:44 pm | Răspunde

    • Cine sa vorbeasca urat de AVAC? Lasati-i sa faca asta, ca altceva nu-i duce capul.

      Comentariu de paul — Octombrie 19, 2010 @ 12:25 pm | Răspunde

  28. Vreau si eu sa fac parte din alianta victimelor accidentelor, sunt din prahova

    Comentariu de dalia — August 24, 2010 @ 1:33 pm | Răspunde

  29. De ce nu mai merge siteul AVAC>?

    Comentariu de membru ava — August 31, 2010 @ 12:43 pm | Răspunde

  30. Bun.In primul rand cauzele accidentelor rutiere pot fi nenumarate:de la excesul de alcool pana la neatentia pietonilor sau nevoia de somn a soferilor.Din cate stiu eu,cele mai multe accidente rutiere sunt din cauza tinerilor soferi care isi iau carnetele ori pe pile ori invata chiar pentru sala si la revedere! Chiar zilele trecute auzeam de un accident care,inevitabil,sa soldat cu raniti provocat de un sofer care avea carnet de 6 zile!!!Da,vedeti foarte bine 6 ZILEEEE!!!! Nici nu inteleg de ce ne mai miram de tara noastra cand nu avem sosele si drumuri pe care sa circulam si soferi care isi iau permisele pe pile.Problema nu este numai la soferi.Si drumurile ar trebui sa ne ingrijoreze.Serios…

    Comentariu de ale. — Septembrie 3, 2010 @ 11:07 am | Răspunde

  31. Cei mai vinovati pentru accidente suntem chiar noi oameni….. spun asta pt k din c in c mai multi sunt inconstienti si in calitate de conducatori auto si de pietoni, unii soferi sunt inconstienti si nu-si dau seama k dak unul ii taie calea k e prost sa puna frana ci kuta sa intre in el…si multe alte nedreptati….pietoni sunt nesimtiti de la a se arunk p trecere fara sa s asigura si pana la banala BARFA….DIN CE IN CE MAI MULTI STAU D VB P TRECERILE DE PIETONI SI POLITIA SAU ALTII NU VAD ASTEA SA FACA CEVA

    AR TREBUI SA FIE POLITIE MAI MULTA P DRUMURI PT K MASINILE S INMULTESC DE LA O ZI LA ALTA!!!! SI SA FIE MAI GREU EXAMENUL AUTO PT K TOTI „PROSTII” AU LUAT PERMIS SI PUN VIATA IN PERICOL A OAMENILOR NEVINOVATI

    Comentariu de nona — Septembrie 15, 2010 @ 12:15 pm | Răspunde

  32. Au inceput unele primarii sa blocheze conturile celor care nu si-au platit taxele. Asa trebuie procedat si cu cei care nu-si platesc amenzile rutiere.

    Comentariu de mona — Septembrie 18, 2010 @ 8:11 am | Răspunde

  33. Eu cred despre accidente k trebuie mai multa atentie, dar si experienta. De exemplu, chiar in seara asta am primit o veste destul de naspa, care sincer m-a socat si mi-a dat palpitatii cand am aflat.
    Doi dintre prietenii mei, viitori sot si sotie, au avut un accident rutier de curand, erau pe autostrada cu inca o prietena de-a lor, care era la volan. Ea a vrut sa evite un taxi care era prea aproape, a pierdut controlul si a intrat in parapet. El a are cateva zgarieturi, viitoarea sotie are piciorul in ghips, soferita, cu carnet de un an, este ok, dar toti trei sunt foarte socati. El mi-a povestit k vor sa treaca peste acest soc, mai ales prietena lui care este foarte speriata. Sunt convinsa k vor fi ok, ei ii va trece piciorul, iar toate vor fi bine. Dar peste aceasta sperietura nu vor trece prea repede, pt k nu ai cum sa uiti cum a deviat masina si a intrat in parapet.
    Cel mai bine e sa circuli cu grija, si fiecare sa se gandeasca: VIATA ARE PRIORITATE!

    Comentariu de crazyanaid — Septembrie 20, 2010 @ 11:17 pm | Răspunde

  34. Buna dimineata, am dat de o emisiune care a fost la realitatea tv in 2008. Felicitari Domnului Marian Nedelescu pentru tot ce a facut pentru prevenirea accidentelor rutiere. A ajut si mii de victime ale accidentelor de circulatie si pe familiile acestora.

    http://www.realitatea.net/gheorghe-nedelescu–tinerii-dau-spaga-pentru-moarte_312091.html

    Comentariu de cristian — Septembrie 21, 2010 @ 1:56 am | Răspunde

  35. Astept si eu invitatie de la AVAC pentru Congresul PRI din octombrie 2010.

    Comentariu de membruavac — Septembrie 29, 2010 @ 3:28 pm | Răspunde

  36. Politia doar mimeaza preventia rutiera. Politaii sunt interesati doar de leafa si cam atat. Restul sunt povesti de adormit copiii.

    Comentariu de zozo — Octombrie 8, 2010 @ 12:19 pm | Răspunde

  37. da! bine lucrat…nu am citit totul,dar imi imaginez mai departe cam c cuprinde…! kt despre politie..frt bn…o sa fiu una dintre ei…insa nu ptr rutiera!

    http://www.favor.ro/2010/teribilismul-ucide-grav-accident-pe-1-decembrie-1918-un-mort-si-un-ranit/

    pakt!

    bafta!

    Comentariu de gabriela — Octombrie 8, 2010 @ 12:46 pm | Răspunde

  38. f interesant tino tot asa claudiu succes in continoare

    Comentariu de irina — Octombrie 12, 2010 @ 10:36 pm | Răspunde

  39. Ar trebuie umblat la scolile de soferi, adica sa se faca iar poligon.

    Comentariu de ispas doru — Octombrie 19, 2010 @ 1:15 pm | Răspunde

  40. Nici eu nu ma simt in siguranta in trafic si permanent am senzatia ca oricât de atenta sunt este posibil in orice moment sa fiu o victima. Poti crede ca am constientizat prea putin pana acum acest lucru? Ma intreb si va intreb: daca s-ar lansa o dezbatere publica pe aceasta tema, cu prezentarea cartii, ce impact ar avea? Ar fi tinerii nostri (si nu numai tinerii) interesati de acest subiect?… eu cred ca o astfel de carte va schimba ceva in
    comportamentul colegilor de trafic, cu conditia sa o citeasca.

    Toate cele bune,

    Evelyne Croitoru

    Comentariu de Evelyne Croitoru — Octombrie 19, 2010 @ 3:10 pm | Răspunde

  41. Din cine este formata ava asta>

    Comentariu de Candi — Octombrie 25, 2010 @ 6:37 pm | Răspunde

  42. Cum pot lua legatura cu asociatia victimelor accidentelor de circulatie?

    Comentariu de Laura — Octombrie 28, 2010 @ 9:31 am | Răspunde

  43. Mare pacat sa nu pui cartea toata pe blog daca nu mai scoti un tiraj. Ai ce invata din ea. Te atinge la inima.

    Comentariu de dumitru — Noiembrie 6, 2010 @ 3:25 pm | Răspunde

  44. Nu vreau sa te superi pe mine, dar sa stii ca asa cum nu se face primavara cu o floare, tot asa este foarte greu sa se schimbe ceva doar ca vrei tu asta.

    Comentariu de Cojac — Noiembrie 8, 2010 @ 12:50 pm | Răspunde

  45. Ce ma bucur ca nu mai suntem obligati sa ne luam gume de iarna la masini ca de unde atatia bani.

    Comentariu de Lupu — Noiembrie 12, 2010 @ 1:19 pm | Răspunde

  46. Ma Claudiule, daca te retragi de la asociatie, cine o sa se mai ocupe de statistici, cine va mai sesiza gropile pe care le intalneste si cine va continua ce ai facut tu? Ar fi mare pacat sa pleci de la AVAC. Te-ai rugat de minte sa ma faci membru de atatea ori si am refuzat, dar de data asta o sa ma inscriu la asociatie. Promit.

    Comentariu de raul — Noiembrie 19, 2010 @ 4:09 pm | Răspunde

  47. In ipoteza in care este adevarat ceea ce mi-ai zis, mi se pare naspa daca mai ramai acolo.

    Comentariu de Simion — Decembrie 3, 2010 @ 10:12 pm | Răspunde

  48. felicitari!!

    Comentariu de andreea — Decembrie 22, 2010 @ 3:06 pm | Răspunde

  49. Da, intra-adevar, circula toti inconstientii. Niciodata nu ma simt in siguranta in trafic. In mare partea este si vina Politiei Rutiere!

    Comentariu de Bia — Decembrie 25, 2010 @ 8:42 am | Răspunde

  50. interesant🙂
    succes pe mai departe !
    :*

    Comentariu de lexxy — Ianuarie 27, 2011 @ 1:08 pm | Răspunde

  51. nice

    Comentariu de george — Iunie 19, 2011 @ 12:51 am | Răspunde

  52. As dori sa stiu parerea dumneata legata de viteza, consum de droguri la volan si ce trebuie schimbat la scolile de soferi

    Comentariu de carmen — Noiembrie 15, 2011 @ 11:10 pm | Răspunde

  53. interesanta pagina ta! felicitari!!!

    Comentariu de geanina-Nicoleta — Ianuarie 4, 2012 @ 5:18 pm | Răspunde

  54. Suupppperrrrr genial :>

    Comentariu de Alee Baa — Ianuarie 4, 2012 @ 5:29 pm | Răspunde

  55. Putini parteneri, societati comerciale interesate de fenomen trebuie gasite.

    Comentariu de Damian — Februarie 16, 2012 @ 1:41 am | Răspunde

  56. interesanta carte…te felicit pt curajul tau…viata atarna de un singur fir de ata si neatentia poate fi fatala

    Comentariu de enciu valentina — Martie 12, 2012 @ 6:47 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.