Circulati, Va Rog!

Martie 16, 2009

Cuprins

Filed under: Uncategorized — circulativarog @ 8:10 pm
Tags: , ,

CUVANT INAINTE

CAPITOLUL I – INFRACTIUNI NEPEDEPSITE?

CAPITOLUL II– PERMISUL DE CONDUCERE

CAPITOLUL III – REFLECTII DESPRE TRANSPORTUL IN COMUN

CAPITOLUL IV– IN AGLOMERATIE

CAPITOLUL V – PIETONII SI TRECERILE PENTRU PIETONI

CAPITOLUL VI – INIMA SIGURANTEI RUTIERE ESTE EDUCATIA

CAPITOLUL VII – CISR

CAPITOLUL VIII – VITEZA, BAT-O VINA!

CAPITOLUL IX – LOCURILE DE PARCARE – INTRE REALITATE SI DEZIDERAT

CAPITOLUL X – SUB LUPA: ACCIDENTELE RUTIERE

CAPITOLUL XI – ASOCIATIA VICTIMELOR ACCIDENTELOR DE CIRCULATIE

CAPITOLUL XII – ACORDAREA PRIMULUI AJUTOR

CAPITOLUL XIII–CODUL RUTIER VERSUS TRATATELE INTERNATIONALE

CAPITOLUL XIV – TAXIMETRISTII

CAPITOLUL XV – POLUAREA – O PROBLEMA?

CAPITOLUL XVI – CETATEANUL IN LUPTA CU INSTITUTIILE SI AUTORITATILE STATULUI

CAPITOLUL XVII – DRUMURILE DIN ROMANIA

CAPITOLUL XVIII – AUTOMOBILE SI AUTOVEHICULE

CAPITOULUL XIX–VEHICULE SI AUTOVEHICULE INMATRICULATE IN CIRCULATIE

CAPITOLUL XX – INFRACTIUNI CONTRA SIGURANTEI CIRCULATIEI SI LA LEGEA CIRCULATIEI

CAPITOLUL XXI – IN JUNGLA STRAZII

CAPITOLUL XXII – IN LOC DE CONCLUZII

 

<!–[if gte mso 9]> Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 <![endif]–><!–[if gte mso 9]> <![endif]–>

106 comentarii »

  1. De ce in tara asta Ministrul Transporturilor nu isi da demisia dupa derairea celor doua trenuri? Cand un tren deraiza in asemnea hal, ministrul trebuie sa isi dea demisia. la noi situatia e pe dos. la butoane sunt niste hoti care mimeaza ca ii intereseaza de noi cetatenii. Astia fura in prostie si noi nu avem ce la face. Sa-i mai voteze mamele lor de acum incolo ca eu nu ma mai duc la vot. Bogdan

    Comentariu de Bogdan Aurel — Septembrie 25, 2009 @ 11:16 am | Răspunde

    • imi pare rau ca nu am mai putut vb\
      o sa imi mai tr u vreun email daca vrei bn/??imi pare bn ca am vb cu tn astept sa imi tr cartea dar la sibiu ca eu aici stau acum
      mai vorbim sper sa mai intri p mess
      felicitari pentru cartea publicata bafta in continuare

      Comentariu de anisoara — Octombrie 25, 2010 @ 6:48 pm | Răspunde

    • :-j
      nu ai ce sa le faci ..
      asa sunt intorsi pe dos ` :-j
      oricum suntem o „romanie de …. ” :-j

      fain articol oricum` :*

      Comentariu de turturica14 — Aprilie 21, 2011 @ 4:17 pm | Răspunde

  2. Va rog sa prezentati si cazul meu daca mai scrieti o carte. Este inadmisibil ca un sofer vinovat sa fie declarat nevinovat in ciuda faptului ca era beat. Cazul vi l-am trimis pe email.

    Comentariu de Florin Panaitescu — Septembrie 26, 2009 @ 4:13 pm | Răspunde

  3. Prietene, de ce nu pui si tu pe blog un capitol intreg sa citim si noi? Sau mai bine zis pune toata cartea.

    Comentariu de Dana Ionita — Septembrie 26, 2009 @ 4:56 pm | Răspunde

  4. Comentariu de Anonim — Octombrie 14, 2009 @ 10:08 am | Răspunde

  5. Am venit din Ploiesti pana la Piata Presei de parca as fi mers cu caruta. Suntem vai steaua noastra noi cetatenii. De ce naiba nu se fac autostrazi? Ca impozite la masini si roviniete statu stie sa incaseze.

    Comentariu de Ana-Maria — Octombrie 28, 2009 @ 11:55 am | Răspunde

  6. De ce nu ai scris si un capitol care sa se numeasca „Romania= moartea”?

    Comentariu de HU — Noiembrie 14, 2009 @ 5:53 pm | Răspunde

  7. Siguranta rutiera nu este in Romania pentru ca nici justitie nu este.

    Comentariu de mirroir — Decembrie 9, 2009 @ 11:17 am | Răspunde

  8. Sambata trecuta a intrat un nisan in masina pe care o conduceam. Am ramas cu un mare soc chiar daca nu am patit nimic. Niciodata nu m-am gandit ca o sa fac accident cu masina. Atatia vitezomani in trafic.

    Comentariu de mirroir — Decembrie 9, 2009 @ 12:02 pm | Răspunde

  9. Sunt multi soferi care conduc dupa propriile norme, chiar si cei fara permise sau cei cu permise cumparate „a la romania” si de aceea „mor oamenii, mor degeaba”, cum bine ati scris in comunicatul de presa de acum 2-3 ani. Sanctiunile sunt prea severe fata de numarul mare de incalcari ale legii. Ma intreb cand vine si randul meu sa mor in accident.

    Comentariu de fane — Ianuarie 5, 2010 @ 1:46 pm | Răspunde

    • ba, randul tau poate fi oricand

      Comentariu de Lol — Octombrie 19, 2010 @ 12:23 pm | Răspunde

  10. asa este fiecare face ce vrea pe drumu public

    Comentariu de Jihadu — Ianuarie 6, 2010 @ 3:51 pm | Răspunde

  11. Intamplator am citit cartea ta. Tata o avea pe birou si am luat-o si eu s-o rasfoiesc. M-a impresionat ultimul capitol. Nu am cuvinte sa-ti descriu ce stare mi-ai creat. M-am trezit din lenevie si am deschis ochii. Pana acum ii aveam deschisi, dar degeaba. De ce nu o promovezi mai mult pentru ca merita incercat? Eu pana saptamana trecuta nu stiam ca exista o asemenea carte. AI grija de u.

    Comentariu de Trezirea!!!!!!!!!!!!!! — Ianuarie 14, 2010 @ 11:03 am | Răspunde

  12. Ai scris in carte despre inaptii cu permis. Sunt kamizaze o droaie pe drumurile tarii. Isi iau permisele prin mita si apoi ne omoara rudele.

    Comentariu de Kamikaze — Ianuarie 20, 2010 @ 11:53 am | Răspunde

  13. Salut.Ti-am gasit numele intr-un articol din Romania Libera, cu privire la accidentele rutiere.In primul rand, da-mi voie sa-ti transmit felicitarile mele, pentru activitatile in care ai ales sa te implici.
    As aprecia daca mi-ai trimite un mail, cu informatiile necesare prin care sa pot comanda cartea „Singur in trafic”.
    Multumesc.

    Comentariu de Ovidiu Neagoe — Ianuarie 23, 2010 @ 6:24 pm | Răspunde

  14. frate, nu mai pot de nervi cu astia de la benzinarie. Am facut plinu si benzina are apa in ea ca merge ca la balamuc si masina e noua. Am facut reclamatie la opc si degeaba.

    Comentariu de paul riri — Februarie 18, 2010 @ 12:15 pm | Răspunde

  15. ai scris despre inaptii cu permis. In urmatoarea carte scrie te rog si de politaii care au lovit cele 5 loganuri pe autostrada soarelui saptamana asta. Aia sunt la fel de inapti cu permis. Cum or fi selectati muilitienii astia ca sa aiba dreptul de a conduce.

    Comentariu de dobrin — Martie 27, 2010 @ 9:56 am | Răspunde

  16. Ma aflam ieri dimineata in acceleratul care se intrepta din Bucresti catre Constanta si a fost implicat intr-un accident cu un tir. Soferul de tir a murit pe loc. Cum este posibil ca un sofer de tir sa nu se asigure la trecerea la nivel cu calea ferata. Cine stie cati copii or fi ramas fara tata. Este ingrozitor ce se intampla in tara noastra.

    Comentariu de Emil Ungureanu — Aprilie 14, 2010 @ 11:54 am | Răspunde

  17. Pentru biciclisti nu se mai face nici o pista, nici o amenajare speciala. Unde sa ma plimb cu bicla in bucuresti, ca benzile existente sunt scurte si insuficiente. Nimeni nu se gandeste la noi.

    Comentariu de anonim95 — Aprilie 15, 2010 @ 10:16 am | Răspunde

    • ai dreptate trebuie sa se dezvolte pistele de bicicilisti ca nu sunt sufieciente

      Comentariu de Grija — Martie 30, 2012 @ 9:32 am | Răspunde

  18. benzi pentru biciclete? exista, dar sunt folosite ca parcari de soferi.

    Comentariu de sabrina — Aprilie 23, 2010 @ 10:02 am | Răspunde

    • benzi de biciclete cica se vor face la anu in bucuresti foarte multe

      Comentariu de ovidiu — Decembrie 17, 2010 @ 2:43 pm | Răspunde

  19. strazile din Romania sunt din ce in ce mai periculoase, ata pt soferi cat si pt pietoni…

    Comentariu de denisa — Aprilie 27, 2010 @ 8:49 pm | Răspunde

  20. Felicitari pentru ca ai abordat si problema poluarii.

    Comentariu de Doru — Mai 3, 2010 @ 11:53 am | Răspunde

  21. cand ai drum prin Ialomita as vrea sa te cunosc, poate ne vedem.

    Comentariu de giulia — Mai 5, 2010 @ 2:47 pm | Răspunde

  22. In primul rand,vreau sa te felicit pentru publicatiile tale si imi dau seama k t-ai implicat trup si suflet in activitatile care l-ai desfasurat…

    Comentariu de giulia — Mai 5, 2010 @ 3:13 pm | Răspunde

  23. Felicitari pentru actvitatea pe care o desfasori…c sa zic asta e societatea in care traim…dar TREBUIE SA FIM CU „OCHII IN PATRU” cand vine vorba de CIRCULATIE!!!

    Comentariu de giulia — Mai 5, 2010 @ 3:16 pm | Răspunde

  24. Ce aglomeratie a fost azi in sectorul 1. Asta numai criza nu este.

    Comentariu de adam — Mai 26, 2010 @ 1:30 pm | Răspunde

  25. In jungla strazii, ce fain scris.

    Comentariu de lud — Mai 26, 2010 @ 2:18 pm | Răspunde

  26. „Viteza, bat-o vina!”? Mai bine sicriele pe roti, inghitite de pamant.

    Comentariu de angelica — Mai 30, 2010 @ 10:53 am | Răspunde

  27. Am luat azi troleibuzul 86 si putea in el de nu puteai sta. Am cobororat si am continuat drumul cu un taxiu. Cum sa mai merg cu mijloacele de transport in comun daca miroasae a pute.

    Comentariu de Simona — Mai 31, 2010 @ 10:51 am | Răspunde

  28. Foarte emotionanta carte. Ai atins niste culmi prea sensibile. Felicitari!

    Comentariu de bd — Iunie 1, 2010 @ 12:01 pm | Răspunde

  29. Alalta seara in Bucuresti au cazut o gramada de semafoare doborate de ploaie. Un coleg de-al meu de la serviciu a gasit pe plafonul masinii sale un copac. Noroc ca are casco. La fiecare ploaie ca cea de alaltaseara pe masini cad copacii care ar trebui taiati.

    Comentariu de sorin — Iunie 18, 2010 @ 11:14 am | Răspunde

  30. Am venit si eu pentru prima data in bucuresti si mi-au ridicat masina. o lasasem stationata doar 15 minute si cand m-am intors nu mai era acolo. Ma speriasem ca a furat-o careva. La noi in constanta nu-i asa, ti se blocheaza roata si platesti amenda ca sa ti-o deblocheze, dar in bucuresti am platit 7 milioane. Noroc cu prietena mea care s-a oferit sa ma scoata din belea.

    Comentariu de robert — Iulie 17, 2010 @ 12:19 pm | Răspunde

    • am patit la fel roberte si a trebuit sa platesc 530 lei

      Comentariu de dani — Martie 5, 2012 @ 10:25 am | Răspunde

  31. Am cumparat o masina la mana a doua si vreao sa o inmatriculez. Cand am aflat cate drumuri am de facut, cate taxe de platit si cati nervi o sa-mi fac, cred ca o sa ma duc sa-mi inmatriculez masina in alta tara. E mai ieftin si dureaza mai putin.

    Comentariu de muftalu — Iulie 21, 2010 @ 11:56 am | Răspunde

  32. Sunt instructor auto si cu dezamagire scriu ca in 30 de ore nu ii pot invata pe elevi mare lucru. Ar trebui intr-adevar introdusa in programa scolilor de soferi ore obligatorii de poligon. De asemenea si ore de pregatire pe timp de noapte.

    Comentariu de instructor auto SD — August 5, 2010 @ 11:20 am | Răspunde

  33. Cam multe accidente in luna asta, ce parere ai despre asta?

    Comentariu de iLEAna Madrig — August 10, 2010 @ 1:07 pm | Răspunde

  34. Am documentat ce mi-ai spus. Cam 90% ai avut dreptate. Nu pot sa te inteleg de ce nu vrei sa abordezi si tema asta in carte. Ar fi interesant, mai ales ca nimeni nu s-a gandit la asta pana acum.

    Comentariu de betov — August 11, 2010 @ 12:36 pm | Răspunde

  35. Am constatat ca in ultimii doi ani agentii de politie rutiera au un comportament foarte bun. Au devenit politicosi. Ultimii 3 care m-au oprit s-au prezentat si mi-au spus motivul opririi. Asistam la o imbunatatire de atitudine.

    Comentariu de Aurel — August 13, 2010 @ 11:50 am | Răspunde

    • sa vezi taica abuzuri in giurgiu

      Comentariu de zara — Martie 4, 2012 @ 5:51 pm | Răspunde

  36. Statul roman de jumuleste pielea la inmatricularea masinilor. Se tot vorbeste ca inmatricularea vehiculelor noi a scazut. Sigur ca se intampla asta daca avem taxe nesimtite si drumuri distruse.

    Comentariu de ne jupoaie la inmatriculare — August 14, 2010 @ 8:16 am | Răspunde

  37. Cat de neatent poti sa fii ca sa omori un tanar de 25 de ani? Am vazut si eu la stiri acel accident groaznic de pe magheru. Inexplicabil cum de nu te uiti in oglinda dupa ce schimbi banda de circulatie.
    Uite linkul de care scriu
    http://www.antena3.ro/romania/anchetatori-soferul-loganului-nu-este-vinovat-de-accidentul-de-pe-magheru_105648.html

    Comentariu de toncad — August 21, 2010 @ 7:56 am | Răspunde

  38. Nu vad la capitole si cele doua agende ale tale. Le publici? S-ar putea sa aiba succes.

    Comentariu de gina — August 21, 2010 @ 5:55 pm | Răspunde

  39. am invatat cum e cu derapajul. Ms mult. habar nu aveam. Pacat de masina pe care o conduc, cum ai spus tu. Daca bagi benzina ti-o imprumut cand vrei.

    Comentariu de sandu — August 24, 2010 @ 12:58 pm | Răspunde

  40. Ma mir ca au bagat autobuzele iar in Ilfov, bine ca au facut asta ca ma saturasem sa merg inghesuit si sa dau si bani.

    Comentariu de john — Septembrie 13, 2010 @ 11:45 am | Răspunde

  41. s-au facut ma strugurii la tine?

    Comentariu de dinu — Septembrie 15, 2010 @ 11:26 am | Răspunde

  42. Ce faci alex? adica claudiu, dar eu tot de alex te stiu. Ce gagic destept am avut, sper ca nu mai esti suparat pe mine. Cand ai scris cartea asta ca eu nu am stiut. Eu sunt bine si singurica….

    Comentariu de julie — Septembrie 16, 2010 @ 11:31 am | Răspunde

  43. Mah i-ai vazut paia cum stau la coada la benzinarie ca sa ia cu 40% mai ieftin ca eu nu as sta. Stiu ca nici tu si ca preferi sa mergi pe jos decat sa stai la asa coada. S-a dus varamiu sa stea la coada. O sa faca plinul si eu o sa i-l pap.

    Comentariu de Remus — Septembrie 18, 2010 @ 9:31 am | Răspunde

  44. Sunt agent de politie rutiera si cu greu reusesc sa supravietuiesc. Cateodata sefii isi bat joc de noi agentii de circulatie. Salariul mi-a scazut foarte mult si nu am ce sa fac, imi caut de lucru in strainatate ca orice. O sa-mi dau demisia din politie pentru ca am un copil de intretinut. Nu vreau sa dau frau tentatiilor. Coruptia nu are cum sa dispara atata timp cat suntem platiti foarte prost.
    Felicitari pentru blog! Am sa-ti dau unele ponturi care te vor interesa.

    Comentariu de Razvan — Septembrie 24, 2010 @ 9:46 am | Răspunde

  45. Mah, cand ai timp vino pe la mine sa facem clatite. Mai da-o incolo de carte, nu ai terminat-o?

    Comentariu de iulia — Septembrie 29, 2010 @ 3:17 pm | Răspunde

  46. Am gasit in carte multe aspecte inteligente. Imi place cum gandesti.

    Comentariu de Didi — Septembrie 30, 2010 @ 10:14 am | Răspunde

  47. Ai scris si de cazul meu?

    Comentariu de Bubu — Octombrie 19, 2010 @ 12:36 pm | Răspunde

  48. Consiliul Interministerial pentru Siguranta Rutiera mai exista? Nu s-a mai auzit nimic in ultimul timp de ei.

    Comentariu de Goangea Vasile — Octombrie 19, 2010 @ 1:19 pm | Răspunde

  49. Pe blog nu prea scrie nimic de rau de politai, tu tii cu politaii?

    Comentariu de zicu — Octombrie 19, 2010 @ 1:23 pm | Răspunde

  50. Cartea a doua cate capitole are?

    Comentariu de andon — Octombrie 24, 2010 @ 7:48 pm | Răspunde

  51. Mama, chiar este economic gpl, nu credeam ca voi salva atata banet.

    Comentariu de Ciprian — Octombrie 27, 2010 @ 11:06 am | Răspunde

  52. De ce esti ma del asa de suparat!!!!??????

    Comentariu de Dana — Noiembrie 6, 2010 @ 2:46 pm | Răspunde

  53. Unde se gaseste carticica

    Comentariu de dtrda — Noiembrie 6, 2010 @ 3:10 pm | Răspunde

  54. Marfa intamplarea cu taximestristul din bucuresti. Pana la urma de cat timp avea permis soferul de bmw? Eu stiu ma ca mi-am dat seama. Super tare.

    Comentariu de Sorin — Noiembrie 8, 2010 @ 12:38 pm | Răspunde

  55. Ti-am promis ca voi lasa un comentariu aici, dar nu am starea potrivita acum, inca sunt afectat de ce a patit varamea.

    Comentariu de toni — Noiembrie 12, 2010 @ 11:38 am | Răspunde

  56. Mi-am cumparat o Dacia Logan noua anul trecut si sunt foarte multumit de masina.

    Comentariu de Stefan — Noiembrie 12, 2010 @ 12:40 pm | Răspunde

  57. Ce frumos este afara. Eu ma asteptam sa avem zapada acum.

    Comentariu de Octavian — Noiembrie 12, 2010 @ 1:17 pm | Răspunde

  58. S-a umplut traficul de atvuri.Alea trebuie sa circule doar in afara drumurilor publice.

    Comentariu de stoica — Noiembrie 16, 2010 @ 1:21 pm | Răspunde

  59. Chiar asta iti doresti de ziua ta, un camion adevarat?

    Comentariu de Alin — Noiembrie 18, 2010 @ 12:12 pm | Răspunde

  60. Impresionant. Intr-adevar, nu se mai poate cu atatea accidente rutiere. Anul trecut a murit o vecina.

    Comentariu de Silence baby — Noiembrie 19, 2010 @ 4:36 pm | Răspunde

  61. Felicitari pentru initiativa!

    Comentariu de merry — Noiembrie 24, 2010 @ 2:24 pm | Răspunde

  62. Salut! Am o propunere pentru tine. Vreau sa organizez cu colegii de facultate o piesa de teatru intr-un parc din Bucuresti. Tema va fi legata despre accidente rutiere. In ce masura crezi ce putem colabora, ai numarul meu de telefon, ti l-am trimis pe e-mail. Suna-ma cat mai repede te rog.

    Comentariu de ionut — Noiembrie 25, 2010 @ 12:59 pm | Răspunde

  63. ieri a murit o fata de 27 de ani intr-un accident, cauza a fost lovitura din spate. Inca doua persoane au fost grav raninte. Poleiul este de vina, dar tu o sa zici ca soferul pentru ca nu a stiut sa pastreze o distanta suficienta in mers.

    Comentariu de locke, john — Decembrie 2, 2010 @ 10:22 am | Răspunde

  64. Claudiu este capabil sa-ti ofere niste trairi unice in viata, descoperi fericirea daca apuci sa-l cunosti. Cel mai bun prieten al meu. Multumesc ca ai avut incredere sa-mi povestesti chestia aia.

    Comentariu de brunetica91 — Decembrie 3, 2010 @ 9:25 pm | Răspunde

  65. Esti fenomenal,mi-a placut la nebunie faza aia.

    Comentariu de jjj — Decembrie 4, 2010 @ 9:28 am | Răspunde

  66. Am invatat ca trebuie sa port centura abia dupa ce am suferit un accident.

    Comentariu de Crs — Decembrie 4, 2010 @ 10:36 am | Răspunde

  67. Am o problema la masina si toti mecanicii care s-au uitat la motor au zis ca trebuie sa schimb 2 supape de la chiuloasa din cauza gplului. Am ramas cu masina in drum ca nu mai mergea se udase bujiile si l-am sunat pe Claudiu.El m-a sfatuit sa scot bujiile, sa le curat si sa scot capacul de la carburator fara a-l pune la loc, decat dupa ce se incalzeste si daca merge urat dupa ce pun capacul sa merg tot asa fara el. Am deja 3000 de kilometri de cand merg asa si nu mai am probleme.Nu a intrat niciun fel de mizerie pe ca carburator chiar daca merg asa.Sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate Claudiu.

    Comentariu de Vlad — Decembrie 5, 2010 @ 11:28 am | Răspunde

  68. iar violenta in trafic, aseara in bucuresti.cine ii mai aresteaza vreodata peastia nimeni

    Comentariu de simina — Decembrie 7, 2010 @ 1:48 pm | Răspunde

  69. „Singur in trafic”, foarte frumos. In locul tau asa lasam numele cartii.

    Comentariu de wiss — Decembrie 10, 2010 @ 12:51 pm | Răspunde

  70. La mine in familie nu are nimeni permis auto.As vrea eu sa ma inscriu la scoala de soferi si ma intreb daca voi invata ceva.

    Comentariu de Cochil — Decembrie 11, 2010 @ 9:49 am | Răspunde

  71. Chiar esti un om deosebit asa cum am crezut.

    Comentariu de dina — Decembrie 16, 2010 @ 2:17 pm | Răspunde

  72. Aseara nu am vazut pe nimeni sa dea zapada de pe sosele sau imprastiind material antiderapant. Platim degeaba roviniete si accize. Am echipat masina cu cauciucuri de iarna noi, dar degeaba ca era polei si tot aia era daca mergeam cu cauciucuri de iarna. Ti-e si frica sa mai pleci de acasa cu masina.

    Comentariu de mircea — Decembrie 17, 2010 @ 1:25 pm | Răspunde

  73. Unde pot gasi cartea

    Comentariu de lovin — Ianuarie 5, 2011 @ 12:07 pm | Răspunde

  74. frate, unde este capitol de combustil ca nu vad. Sa scumpit benzina foarte mult si nimeni nu face nimic.Ma aliasem si eu la un protest dala cu monezi dar au venit putini.Cica anu asta o sa ajunga la 6 lei kila.Eu am pus masina la vanzare deja ca e viata scumpa in romanica.

    Comentariu de dani — Ianuarie 7, 2011 @ 12:21 pm | Răspunde

  75. am citit in carte despre „spaga la traseu, doar o fictiune, planeta venus etc”. tot ce am citit se confirma in realitate, am vazut ca in sfarsit s-au depistat spagile la traseu. nu ma asteptam ca in bucuresti sa se gaseasca prima data spagarii ci in alte judete

    Comentariu de oancea — Ianuarie 16, 2011 @ 4:09 pm | Răspunde

  76. ba cla, mai scoate un tiraj in care sa actualizezi bombele atomice.La corectat iti dau o mana de ajutor daca o sa mi ceri sa te ajut

    Comentariu de vali — Ianuarie 19, 2011 @ 1:44 pm | Răspunde

  77. cel mai tare titlu de capitol „inima sigurantei rutiere este educatia”.

    Comentariu de ionut — Februarie 25, 2011 @ 4:02 pm | Răspunde

  78. bravo mai baiete

    Comentariu de daniel — Martie 23, 2011 @ 8:59 pm | Răspunde

  79. Fratie, mi-am dus masina la remat. Ai de facut la drumuri, acte, vize la financiar, drumuri pe la inmatriculari ca sa ti se radieze masina, copii legalizate de pe carte si talon, ti se face rau. Mai bine o dadeam naiba la fier vechi. Acum trebuie sa mai astept cateva zile si sa ma prezint iar la remat pentru a intra in posesia voucheurului. Bataie de joc. Mai am nevoie de inca 2 cine vinde sa ma contacteze urgent ca-mi iau logan nou.

    Comentariu de tudor — Martie 25, 2011 @ 5:49 pm | Răspunde

  80. scrie o carte pe tema acelor subiecte despre care am discutat, ar avea succes in tara asta. Tata este zgarcit, nici mie nu prea imi da bani, dar sa mai sponsorizeze si carti, nu prea cred. Las’ ca reusesti tu sa mai scoti si alte exemplare.

    Comentariu de Sandu — Iunie 2, 2011 @ 10:09 pm | Răspunde

  81. Nu inteleg de ce nu pun cei de la politia rutiera pe siteul lor statisticile pe care le ai tu in carte, i-ai intrebat?

    Comentariu de andu — Iunie 10, 2011 @ 3:25 pm | Răspunde

  82. misto ce sa zic

    Comentariu de david i. — Iunie 19, 2011 @ 12:49 am | Răspunde

  83. ce parere ai despre autostrada soarelui, e sigura?

    Comentariu de cata — Iulie 24, 2011 @ 9:03 pm | Răspunde

  84. Ce ai de esti atat de suparat? Niciodata nu te-am vazut mai trist ca azi.

    Comentariu de locos — August 13, 2011 @ 3:36 pm | Răspunde

  85. super

    Comentariu de licu — Septembrie 26, 2011 @ 12:28 pm | Răspunde

  86. foarte frumos si educativ ce ati facut

    Comentariu de toader — Noiembrie 26, 2011 @ 3:11 pm | Răspunde

  87. foarte tare acel capitol despre permisele de conducere

    Comentariu de lonci — Noiembrie 29, 2011 @ 6:31 pm | Răspunde

  88. SARBATORI FERICITE!

    Comentariu de liviu — Decembrie 25, 2011 @ 2:54 pm | Răspunde

  89. LA MULTI ANI SI LA MAI MULTE CARTI!

    Comentariu de larisa — Ianuarie 2, 2012 @ 1:34 am | Răspunde

  90. Linia tv41 a fost blocata dimineata si am ratat un examen, ca naiba. Cum ninge un pic mai serios, toate soselele sunt paralizate. In alte tari nu este asa

    Comentariu de varga — Ianuarie 26, 2012 @ 12:54 pm | Răspunde

  91. o asa carte independenta nu prea vezi, felicitari!

    Comentariu de dj acvaplanare:)) — Ianuarie 28, 2012 @ 11:57 pm | Răspunde

  92. In primavara ma inscriu la scoala de soferi, imi recomanzi una buna Claudiu?

    Comentariu de moni — Februarie 7, 2012 @ 5:04 pm | Răspunde

  93. Foarte reusit capitolul legat de transportul in comun.

    Comentariu de Sorin — Februarie 16, 2012 @ 3:10 am | Răspunde

  94. ce oribil se circula la voi in bucuresti

    Comentariu de dani — Martie 5, 2012 @ 10:23 am | Răspunde

  95. nu am citit cartea insa din ceam vazut pe site este interesant

    Comentariu de angel — Martie 27, 2012 @ 7:06 am | Răspunde

  96. Iti dau niste ponturi daca vrei sa scrii despre curse ilegale de masini.Trimite-mi adresa ta de mail

    Comentariu de raull — Mai 3, 2012 @ 6:45 pm | Răspunde

  97. urat se circula prin bucuresti

    Comentariu de bbd — Mai 9, 2012 @ 6:17 pm | Răspunde

  98. tare poza cu semaforu de pe facebook

    Comentariu de csss — Mai 11, 2012 @ 10:36 pm | Răspunde

  99. pupici de la mare

    Comentariu de florinela — August 5, 2012 @ 5:02 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

